Menu

niedziela, 12 czerwca 2016

Z pamiętnika Yxao #1

Pozaziemskie, Martian, Cosmic, Twarz, Zielony, GłowyDrogi pamiętniku ! 

Widziałem na podglądzie Ziemi, że ludzkie jednostki ( zwłaszcza w wieku nastoletnim, kiedy ich mózg, albo jego brak się rozwija ) piszą coś takiego. Spodobał mi się sposób w jaki można wylać emocje na papier, w moim przypadku papier toaletowy trzywarstwowy. Czekam na dostawę czterowarstwówki ! Takiej specjalnie do pisania ! Ale wracając do tematu. Emocji mam aktualnie aż nadmiar i muszę się gdzieś z nich wypróżnić. Naszła mnie, więc taka potrzeba aby napisać coś mądrego. Może tym co tutaj zapiszę , pomogę kiedyś komuś w potrzebie. Kto wie, czy to co się tutaj pojawi nie przyczyni się do uratowania całej galaktyki kiedy zajdzie taka potrzeba ?! No właśnie, w życiu nigdy nic nie wiadomo. Najważniejsze momenty zazwyczaj zdarzają się przez przypadek. Przypadkiem się zakochasz w kimś o kim nigdy nawet nie myślałeś. Przypadkiem wylejesz w szkole sok o smaku kwaśnego pomelona na dziewczynę, która okażę się twoją przyjaciółką na całe życie. Przypadkiem znajdziesz Endrjuka chłopaka który rozpaczliwie go szuka i popada w depresję z powodu braku swojego włochatego przyjaciela, pomożesz komuś nieś zakupy, przeprowadzisz starszą panią przez pasy,będziesz pracować w wolontariacie, podejdziesz do dziewczynki której nikt nie lubi i zaproponujesz jej wspólny spacer, albo po prostu z nią porozmawiasz, podzielisz się jedzeniem z biednymi dziećmi, zaniesiesz rzeczy do schroniska, pomożesz uczniom którzy gorzej się uczą podciągnąć oceny. Małe rzeczy sprawiają czasami niektórym naprawdę dużo przyjemności i wywołują uśmiech na twarzy. Moim powodem do uśmiechu i szczęścia jest Opuncja, oraz moja ukochana przyjaciółka Juvexo, zawsze mnie pocieszają i mi pomagają.
A właśnie OPUNCJA. Mówiłem już kiedyś, że jej oczy są tak bardzo jedwabiste iż nie ma nawet tyle jedwabistości w całym wszechświecie aby to opisać ? Kiedy się na mnie patrzy to aż się rozpływam... Ygh, muszę kończyć pisać już dzisiaj ten pamiętnik, ponieważ moje pióro w miesiączkoloty właśnie się wypisuje. Także : papa pamiętniku !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz