Menu

niedziela, 12 czerwca 2016

I wtedy... BADUM TSS [OPUNCJA]

- Przez wiele stuleci uczeni zastanawiali się nad tym, jak zbudowana jest otaczająca nas materia... 

- Narcyza, proszę skończ bo za chwilę rzucę się z tej wierzy i będę plackiem - powiedziałam już wyraźnie zirytowana 

Siedziałyśmy w jakby to powiedzieć po ludzku "salonie". Ściany były ozdobione różnymi obrazami papieru toaletowego. Każde zdjęcie było zrobione z innej perspektywy WOOOW, srajtaśma może zachwycić i natchnąć kosmitę ( sorry, zapomniałam UFOSA ), aż nagle do pokoju wpadł Dezydery , czy wszyscy zawsze muszą mi przerywać, kiedy już włączę mózg i zacznę myśleć ? 

- Potrzebuję waszej pomocy - stwierdził po czum rzucił się na kanapę pomiędzy mną i Narcyzą - Dajcie mi jakieś fajne działające teksty na podryw... 

- Gdybyś była kanapką w McDonald's, nazywałbyś się McBeauty ! 


- Mam bardziej adekwatny pomysł do sytuacji w której się znajdujemy - rzuciłam nagle 

- DAWAJ ! - krzyknął tak, że aż Hermegilda się odwróciła 

- Jesteś z kosmosu ? Bo masz tyłek nie z tej ziemi! - popatrzył na mnie robiąc tak zwaną kaczą minę 

- Wbiłaby mi nóż brudny od masła prosto w serce, po tym jak już zrobiłaby kanapkę i wtedy... 

- No i gdzie tak tak kopytkujesz przepiękna gazelo ? BADUM TSS wygrałam. 

- Narcyza ! Jesteś moją boginią ! - wstał i wybiegł z salonu. Pewnie do tej dziewczyny. 

Popatrzyłam się znacząco na siedzącą obok mnie humankę. A ona tylko zaczęła się śmiać. Po chwili odwróciła wzrok. 

- Nah... To było w 100% jedwabiste - powiedział Yxao, dziwne, że dopiero teraz go zauważyłam, przecież jest zielony. Wyciągnął do mnie rękę z czymś długim - chcesz trochę ? 

- N..Nie - przypomniało mi się, że to jest chyba to coś, czym Aborcja wczoraj wymiotowała.
Ufos popatrzył na mnie. Czy wszystkie kosmiczne jednostki mają takie ładne oczy ?

____
Karoo ( Catherowa )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz