Menu

niedziela, 12 czerwca 2016

Papier się skończył! [UFOGERDA]


- Ufogerdo! Ufogerdo!

- Tak Juvexo? - mruknęłam wkurzona. Już któryś raz z kolei rozprasza mnie podczas oglądania Ziemi.
- Trzywarstwowy papier się skończył!

- Smuteczek... A pięciowarstwowy?

- Ale pięciowarstwowy to już prawie asfalt! - żaliła się nadal Juvexo.

- Ech.. Nie pomogę ci teraz. Jestem zajęta, oglądam Ziemię.

- Ooo! Czemu nic nie mówiłaś? - usiadła koło mnie i rzuciła okiem na monitor. - Możesz wyszukać dla mnie jedną facetkę?

- Facetkę..? - zapytałam zdziwiona, na co Juvexo przewróciła oczami. Wystukała kilka słów na klawiaturze i sekundę później na ekranie pojawiła się zgrabna blondynka.

- Myślałem że jesteś hetero.. - powiedział Yxao wchodząc do pokoju. 

- Ha ha ha - mruknęła. - Jestem Ufosem, co do reszty... to bliżej nieokreślone.


- Dobra, dobra - przerwałam im. - Kto to? - spytałam Juvexo.

- Aborcja. 

- Aborcja? - zrobiłam zdziwioną minę.

- Aborcja. *[Niech 'Aborcja' będzie naszym "zawsze" xd, przyp Autorka]*

Zaczęłyśmy się śmiać. Jednak nie trwało to długo, gdyż Yxao przyszedł z nowościami. Podobno ludzie, ta niedorozwinięta rasa, zaczęła rozumieć, że są podglądani. Niektórzy nauczyli się nawet niszczyć nasze nowoczesne kamery. Wymieniłam zdziwione, a zarazem przerażone spojrzenie z Juvexo. Yxao podał nam list od starszyzny Ufosów. Nasza starszyzna to bardzo dzikie Ufosy-Apostoły, pochodzą one z rdzennego rodu Ufosów. Ich ród zwał się "Brandonki".
List był napisany nie kaligraficznym pismem, w naszym ojczystym języku. Ludzie nazywają to "kręgami w zbożu". Wiele razy wysyłaliśmy im wiadomości, z przeprosinami za porywanie krów - ale ludzie chyba jeszcze nie potrafią się komunikować w naszym języku. Niedorozwinięci jacyś, szkoda - czasami chciałoby się im powiedzieć: "Ale z was idioci". Niestety. Zanim ludzie nas zrozumieją trochę czasu zleci.
No, ale mniejsza. List był miękki, miły w dotyku. Napisany zapewne na wspaniałym materiale jakim jest trzywarstwowy papier toaletowy. Oto treść listu:

Drogie, szanowne Ufosy!
To NIE są jedwabiste wiadomości!
Ludzie jednak coś umieją!
Oto lista ludzi [bardziej ufosowatych od innych ludzi (czyt. bardziej ambitnych)].
Wypada nam ich poznać (czyt. porwać).
Nie możemy dopuścić do tego, aby nasi darmowi komicy mogli sobie tak po prostu niszczyć nam technologię (i przy okazji humor)!
Oto ci ludzie, wiecie co macie robić..!
• Aborcja
• Prośmir
• Hermenegilda
• Dezydery
• Felek
• Budzisławka
• Opuncja
• Narcyz i Narcyza (bliźniaki)
Niech nie zwiodą was ich przerażające imiona! Nie są tacy niebezpieczni jacy mogą się wydawać.
Wiecie co macie robić Ufosy!
I niech jedwabistość będzie z wami!
~Dzika Starszyzna Ufosy-Apostoły z rodu Brandonek
              -------------------------
            ~Ameruja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz