Menu

niedziela, 12 czerwca 2016

Uprowadźmy ich zanim ogarną co się dzieje! [YXAO]


Zerknąłem wzrokiem na naszą listę.
• Aborcja
• Prośmir
• Hermenegilda
• Dezydery
• Felek
• Budzisławka
• Opuncja
• Narcyz i Narcyza (bliźniaki)

- Od czego zaczniemy? - zapytałem.

- Dezydery brzmi ciekawie. - Juvexo uśmiechnęła się jedwabiście.


Kiwnąłem głową i ponownie uruchomiliśmy nasze trójwarstwowe zegarki maskujące Działają na zasadzie reakcji zachodzącej między dwoma kawałkami trójwarstwowego papieru przy pocieraniu. Wokół używającego go Ufosa powstaje otoczka nadająca mu określony kształt. Jest to trochę skomplikowane, ale fizyka toaletowa jest naszą specjalnoścą. Jesteśmy w tym wręcz niesamowici. A ludzie, te niedorozwinięte istoty nawet nie wiedzą, że coś takiego istnieje!
Uroczonaiwni, prawda?

A zatem wracając do tematu - przybraliśmy wygląd trójki Ludzi.
Dziwnie się czułem. Moja głowa była jakby obcięta... Była taka... mała.
Ufogerda otworzyła swój jedwabisty lokalizator.

D e z y d e r y 

Po wpisaniu hasła wyświetliły się wskazówki dojazdu. Wsiedliśmy do naszego miesiączkolotu. Nacisnąłem przycisk kamuflażu (działał na takiej samaj zasadzie jak zegarki) i włączyłem autopilota, podłączając lokalizator Ufogerdy do odpowiedniego sprzętu.
Polecieliśmy.

- CEL ZOSTANIE OSIĄGNIĘTY ZA 2,5 MINUTY - rozległo się z głośnika.

- Och... - jęknęła Juvexo. - Dwie i pół minuty...! Dlaczego nie lecimy szybciej...! Przecież ta cała Ziemia nie ma nawet sekundy świetlnej promieniu, dlaczego nasz jedwabisty hipernapęd nie działa?

- Działa - prychnęła Ufogerda. - Nie udawaj głupiej, bo pomyślę, że jesteś Ludziem. Po prostu koło planety nie możemy zbyt się rozpędzać, to oczywiste.

Juvexo posłała jej swój jedwabisty uśmiech... Na Brandonki! Jak ona ślicznie się uśmiecha...
Jej idealnie kształtna twarz, fioletowa gładka skóra... Czarne błyszczące oczy i czarne włosy... Mógłbym patrzeć się na nią godzinami... Była niemal tak przyciągająca jak ten najnowszy, trójipółwarstwowy papier o zapachu rumianku... Po prostu perfekcyjne połączenie. Rozumiecie.
Zwykły trójwarstwowy nie daje tyle rozkoszy, co trójipół, ponieważ ta półwarstwa w delikatny sposób nawilża, regeneruje i odżywia skórę! Niesamowite!

- Eee... Yxao? Coś się stało - zapytała Juvexo.

Zmieszałem się, gdy zdałem sobie sprawę, że wciąż się na nią patrzę.

- Nic, myślę... - zawahałem się zawstydzony - po prostu o tym nowym trójipółwarstwowym...

-... Który nawilża, regeneruje i odżywia skórę! - wpadła mi w słowo Juvexo. - Tak, jest niesamowicie jedwabisty..!

- Przepraszam, że przerywam - wtrąciła się Ufogerda, która (nie wiedzieć, czemu!) nie przepadała za trójipółwarstwowym - ale dolecieliśmy.

Juvexo wykuła na ustach podkówkę a potem znów uśmeichnęła się jedwabiście.

- To uprowadźmy ich, zanim ogarną, co się dzieje.
______________________
~Lilyann

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz